tiistai 26. maaliskuuta 2013

Peruspaeva

Tänään oliki sit vuorossa ihan peruspäivä näin mun vapaapäiväaikatauluilla. Nukuttiin pitkään ja sit lähettiin mettään. Tää yö meni selkeesti rauhallisemmin kun edellinen, pariin kertaan kuulin vaan et Pate olis oven takana vinkunu. Nyt on sellaset barrikaadiesteet eteisessä Kipin häkin kanssa et koirat ei pääse makkarin ovelle asti, jolloin Pate ei voi sitä kynsiä et haluu sisälle (luojan kiitos tol on tylppäpäiset kynnet).

Mettässä koirat paino menemään vapaana. Helmi ja Jade juoksenteli peräkanaa pitkin mettää, Pate perässä itkien Jaden perään. Pate ei onneks pysy Jaden perässä, ja sitteki jos eksyy liian lähelle Jaden tullessa mun luokse, niin saa Pate aika äkäsen mielipiteen ja irvistyksen. Aika hyvin Pate jo väistää pelkästä murinasta.

Kip on ihan rakastunu Jadeen! Iltaruuan jälkeen (minkä Jade oksens ulos....) Jade makoili pöydän alla, niin Kip meni näppäränä makaamaan penkille ja kurkki siitä Jadea. Tökki tassulla, metsästi korvia ja muutenvaan halus leikkiä. Ilmeisesti Jade olis ihan paras leikkikaveri, tosin se on tyhmä eikä suostu leikkimään.

Oliver viettää aika pitkälti aikansa boksissa. On selvästi todennu sen turvalliseks paikaks. Tulee se aina moikkaamaan jos sängyllä istun, ja sit saattaa köllötellä kiipeilypuussa. Muuten sen löytää aika varmasti boksista

Helmi on ihan pölhö. Se on keksiny et ihan paras asia maailmassa on nostaa tassut sohvanreunalle/penkille/jalkaa vastan jolloin sen pää on mun pään korkeudella ja sit on siinä ihan :---DD ja kerjää rapsutuksia. Sit on ihan fiiliksissä. Hauska lapsi!

Koirat jäi myös tänään ekaa kertaa tänne keskenään kun lähdin pois kotoa. Olin kaikenkaikkiaan poissa vissiin 6h. Jade ja Olio makkarissa, mun elukat olkkarissa. Ihan nätisti noi ainakin oli kun tulin kotiin, et ei noi oo ilmeisesti mitään ihmeellistä täällä mun poissaollessa tehny..

3 kommenttia:

  1. Oliverilla on aina ne lempipaikat. Kotona se on aina sielä mun pyykkikorin päällä.

    Toivottavasti se Jade voi paremmin tänään. Onneksi mulla on täällä pohjosessa enää parisenkymmentä päivää jäljellä niin seki pikkune pääsee kotii mun lellittäväksi.

    Mitä Helmiin ja Kipiin tulee, voin hyvin kuvitella ku ne sekoilee ja pelleilee! :)
    Terkkuja kaikille!

    VastaaPoista
  2. Jade on tänään ollu ihan normi, ei mitään ongelmia :) Ruokaki pysyny sisällä, tiedä sit johtuuko siitä et on syöny makkarissa

    VastaaPoista
  3. Kiva kuulla ihan juttuakin niistä - mullakin on ikävä niitä "lellikkejä" <3

    VastaaPoista